toimituskulut alk. 1,90 €

Toimitusehdot

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Geffer Group Oy:n verkkokaupan toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.

Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita. Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.

Toimitustavat

Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja myös hinnat lasketaan automaattisesti. Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi voi jäädä odottamaan puuttuvia tuotteita.

Kirje kotiin 1,90 €

Mikäli tilauksessa olevat tuotteet sopivat kirjekuoreen, ostoskorissa näkyy toimitustapa Kirje yhtenä vaihtoehdoista. Kirjeeseen sopii rajallisesti tuotteita ja yksikään tuote ei saa olla yli 3 senttiä paksu. Kirjeet toimitetaan suoraan ilmoitettuun toimitusosoitteeseen.

Pakettitoimitus Postiin tai SmartPost –automaattiin 3,90 €.

Toimitamme pakettitoimitukset lähimpään Postiin tai SmartPost -pakettiautomaattiin tilaajan valitsemana. Jotta voimme varmistua tilauksen perillemenosta tarjoamme paketeille läpinäkyvän seurannan. Saat seurantakoodin sähköpostiisi heti kun tilauksesi on pakattu ja lähdössä matkaan.

Varastotuotteiden osalta lähetämme tilauksesi kolmen työpäivän kuluessa, ellei tuotteen kohdalla toisin mainita. Toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää riippuen siitä, missä päin Suomea asut.

Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. SmartPost -tilauksissa saat puhelinnumeroosi koodin, jolla tuote noudetaan SmartPost -automaatista. Annathan tilatessasi siis OIKEAN puhelinnumeron, sillä Posti ei lähetä saapumisilmoitusta enää paperisena versiona.

Maksutavat

Verkkokaupan tilauksia voi maksaa seuraavilla maksutavoilla.

  1. Verkkopankit
  2. Debit ja Credit -kortit
  3. Jousto Lasku ja Osamaksu
  4. Collector Bank

Palvelun tarjoaa Paytrail.

Vaihtoehtoisesti voit maksaa tilauksesi myös PayPalilla.

Palautukset

Ostoksilla on Suomessa aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, otathan välittömästi yhteyttä meihin! Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Mikäli haluat palauttaa osan tilauksesi tuotteista tai koko tilauksen, ota meihin ensin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@geffer.fi. Kerro viestissä omat yhteystietosi, tilausnumerosi ja tilauksen summa. Annamme sitten tarkemmat palautusohjeet. Huom: Paketin noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Noutamattomissa tilauksissa veloitamme asiakkaalta toteutuneet logistiikkakustannukset.

Asiakaspalautusnumerot:

Posti: 636698

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).